Då jag är lite intresserad utav hur förbränningsrummen ser ut på dessa toppar och eftersom du hade massor med bilder under byggets gång så vill jag att du slänger upp en sådan bild.
Hollizini wrote:Då jag är lite intresserad utav hur förbränningsrummen ser ut på dessa toppar och eftersom du hade massor med bilder under byggets gång så vill jag att du slänger upp en sådan bild.
Hollizini wrote:Nä, visste att det skulle va helt plant, men ville bara se hur det såg ut, Vr6 motorerna måste vara dom mest egendomliga motorerna som byggts.
Hollizini wrote:Då jag är lite intresserad utav hur förbränningsrummen ser ut på dessa toppar och eftersom du hade massor med bilder under byggets gång så vill jag att du slänger upp en sådan bild.
finns inga förbränninsrumm i en vr6 topp
Hahahaha, har hört att amn kan tvätta toppar i diskmaskinen, men tvättmaskinen, fan, blir inte morsan/flickvänn/frugan lack då?
efter problem med misständningar över 1.5bar så blev det att införskaffa sig lite bättre spolar ,inga problem med 1.6bar nu iallafall med 0.79-0.8 i lambda ,börjar bli farligt att mappa på vägen nu
så här blir det med lite värme samt en dålig tryck slang ,booom