BMW 325 E30 Turbo 10.59@211km/h. 643rwhp
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
- Strandholm
- Strandholm
borde kanske snöra på bignickarna å takräcket å grejjer. då är det mer folk som vill gasa mot en
Mikael Westerlund
070-5611667
bra.snyt@gmail.com
Fat people are harder to kidnap
BMW 318is E30 Ombyggt fordon M50 Turbo.
ET 10.44@217km/h
070-5611667
bra.snyt@gmail.com
Fat people are harder to kidnap
BMW 318is E30 Ombyggt fordon M50 Turbo.
ET 10.44@217km/h
- Strandholm
worre wrote:Amplify wrote:touring = barnvagnsräcer = top of the line = king of the road = 2dörrars dödare = sleeper = bäst
2 är bättre då har man nått att skylla på om man inte vill ha nån i baksätet "stolen är paj" eller "orkar inte kliva upp" eller iofs så ska man ju inte ha nått baksäte det är ju vikt!
eller så säger man bara nej
jag är inte bara världsbäst, jag är även ödmjuk.
Amplify wrote:worre wrote:Amplify wrote:touring = barnvagnsräcer = top of the line = king of the road = 2dörrars dödare = sleeper = bäst
2 är bättre då har man nått att skylla på om man inte vill ha nån i baksätet "stolen är paj" eller "orkar inte kliva upp" eller iofs så ska man ju inte ha nått baksäte det är ju vikt!
eller så säger man bara nej
haha men om man är för snäll och inte kan det där med att säga nej
worre wrote:Amplify wrote:touring = barnvagnsräcer = top of the line = king of the road = 2dörrars dödare = sleeper = bäst
om man e rikigt ful så kan man ta bort lås/dörhantag från dörrarna bak = ingen komma in/ut
hehe
Krillian wrote:worre wrote:Amplify wrote:touring = barnvagnsräcer = top of the line = king of the road = 2dörrars dödare = sleeper = bäst
om man e rikigt ful så kan man ta bort lås/dörhantag från dörrarna bak = ingen komma in/ut
hehe
haha nä nu fuskar du ju
worre wrote:Krillian wrote:haha nej . om nu nån ville veta så finns de inga bälten bak i min bil hihi. å ett litet tips: låt ALDRIG en bil stå på palbockar över en vinter. för dom sitter som FAN och en bit ner i marken. Tro mig. C ya. nice bygge föresten.
men de är ju om bilen står ute
Sluta hååna mig . vi får nycklarna till vårt nya hus den 13mars = garage till moi å bmwn hihi.. ne nu ska jag sluta babbla ner hans tråd.
Krillian wrote:worre wrote:Krillian wrote:haha nej . om nu nån ville veta så finns de inga bälten bak i min bil hihi. å ett litet tips: låt ALDRIG en bil stå på palbockar över en vinter. för dom sitter som FAN och en bit ner i marken. Tro mig. C ya. nice bygge föresten.
men de är ju om bilen står ute
Sluta hååna mig . vi får nycklarna till vårt nya hus den 13mars = garage till moi å bmwn hihi.. ne nu ska jag sluta babbla ner hans tråd.
haha äre inte det lite sent du får ju skruva till mitten av augusti:P