moonzhine wrote:jo men de måste väl vara bra pilligt med kammarna kvar.. är ju ingen sak att plocka bort dom heller.. ang hylsan passar 7mm på dom 3 bultarna i framkant..
Nope var inte pilligt med kammarna kvar i.
3 mindre bultar i framkant??? 2 st är det väl bara. Prövat med vanlig 7mm hylsa men den går bara runt.
En eller två är väl samma bult som kedjesträckaren sitter i..
Ja visst var det så, helvete vad jag slet och bankade innan det gick upp ett ljus, Är alltid bra att vara två när man tänker
Tog ju även ett tag innan jag fattade att man var tvungen att vrida runt motorn för att få ut vanosen.
Min torxhylsa passade ju inte till de främre försänkta små bultarna eftersom den hade 3/8 infästning och blir så stor uppe till.
Efter att varit på allas vår favorit varuhus med trädgårdstillbehör och lite bildelar och skulle köpa en lös Torx E8 med 1/4 infästning så slutade med att det blev en hel torxsats. Alltid bra att ha, Nu e skiten dän i alla fall.
hahaa det den där färgen är ju lyx en annan kör me ung samma färg som peppe har på sitt block! baby blått block och ventilkåpa!....DET kommer blir en :"HEj Jag Är FjorTon ÅR ocH lukTAR KISs" =)hahaha! ha det bra och lycka till!