Lite frågor om bmw 325 tic
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Lite frågor om bmw 325 tic
Tjenare skulle vilja ha lite komentarer på mitt turbo recept till bmw 325 e30.
TD04HL 16t turbo
Grenrörsadapter
3"avgas
Saab 9000 IC
lmm från 535
340 spridare
Malpassi progressiv BTR 1,2:1
Wahlbro bränslepump?
Dubbla Toppackningar?
Vill köra på 1 bars laddtryck bör jag då köpa ny bränslepump? och räcker det med att använda dubbla Toppackningar?
TD04HL 16t turbo
Grenrörsadapter
3"avgas
Saab 9000 IC
lmm från 535
340 spridare
Malpassi progressiv BTR 1,2:1
Wahlbro bränslepump?
Dubbla Toppackningar?
Vill köra på 1 bars laddtryck bör jag då köpa ny bränslepump? och räcker det med att använda dubbla Toppackningar?
-
eller om du är metallarbetare så skär du ut en egen i koppar eller nåt liknande...dubbla packningar brukar ej hålla...man vill ju helst skruva så lite som möjligt joo det är ju en slant att hosta upp men sedan då du har den packningen så kommer du inte vara missnöjd för den går INTE sönder..joo och så arp bultar..
Mvh Christoffer
Tel:+358504210611
Tel:+358504210611
jag hade ju köpt en mls packning istället för att krabba med koppar och sånt...
Tror det blir billigare i längden och åka med deras packning ifall den nu är så bra som de sägs.. men de gäller ju att de går rent och fint för att de ska hålla. men ska man ändå slanta upp några tusen så kan du ju göra de på en sådan packning i allafall...
/Jeppe
Tror det blir billigare i längden och åka med deras packning ifall den nu är så bra som de sägs.. men de gäller ju att de går rent och fint för att de ska hålla. men ska man ändå slanta upp några tusen så kan du ju göra de på en sådan packning i allafall...
/Jeppe
Jesper Gustavsson
0733/52 26 88
0733/52 26 88