Imponerende siffre med tanke på hvor lite som er gjort med motoren. Tenker da spesielt på grenrøret. Kunne ikke gjettet at det skulle flowe 950 nm gjennom det. Viser bare hvor utrolig effektiv M-motorene fra Bayern er.
Men hvorfor må du ha mindre ladetrykk? Skal du prøve å få dette godkjent eller?
NORSK E36 M3 TURBO
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Takk for det. Det gjeller å gjøre de rette tingene da. Det er jo noen trix inne i bildet. Det ble mer enn 950 nm da. 980 nm på 1.75 bar som max trykk.
Jeg vil jo gjerne ha mulighete til å gå ned da. Ikke under 66o blir mye.
Nybyggde alu e-85 tanken min. Med Aeromotive Pro-Pump
Ble på ca 82 liter. Måtte slå den inn i bilen så der blir den. HeHe.
http://i6.photobucket.com/albums/y219/t ... MG0367.jpg
http://i6.photobucket.com/albums/y219/t ... MG0368.jpg
[img]http://i6.photobucket.com/albums/y219/turboxs/CIMG0365.jpg
[/img]
Jeg vil jo gjerne ha mulighete til å gå ned da. Ikke under 66o blir mye.
Nybyggde alu e-85 tanken min. Med Aeromotive Pro-Pump
Ble på ca 82 liter. Måtte slå den inn i bilen så der blir den. HeHe.
http://i6.photobucket.com/albums/y219/t ... MG0367.jpg
http://i6.photobucket.com/albums/y219/t ... MG0368.jpg
[img]http://i6.photobucket.com/albums/y219/turboxs/CIMG0365.jpg
[/img]
Last edited by TurboXs on 17 Feb 2008, 10:21, edited 1 time in total.