immy wrote:Köp =) fästen passar nog inte men kompressorn går ju att använda. hmm har ju tänkt att köpa en m3 e36 jag vad är de för projekt då ?
Fästena verkar funka till M3 då alltså... Har en E30 325 touring som stannat av pga av ingen meckplats längre.. Renov motor osv.. Men varit sugen på överladdat i en E36a nu sen ja sålde min M3a.. Hmm.. grymt sugen! Byta..?!
immy wrote:Köp =) fästen passar nog inte men kompressorn går ju att använda. hmm har ju tänkt att köpa en m3 e36 jag vad är de för projekt då ?
Fästena verkar funka till M3 då alltså... Har en E30 325 touring som stannat av pga av ingen meckplats längre.. Renov motor osv.. Men varit sugen på överladdat i en E36a nu sen ja sålde min M3a.. Hmm.. grymt sugen! Byta..?!
Nja vill helst ha pengar. Har reden en näve bilar som står
Finns alla bitar för en bolt-on operation på 328/M3 eller nåt man behöver komplettera me? Nån beskrivning på montering? Måste nog ta livet av spargrisen verkar d som....
M3Crille wrote:Finns alla bitar för en bolt-on operation på 328/M3 eller nåt man behöver komplettera me? Nån beskrivning på montering? Måste nog ta livet av spargrisen verkar d som....
Är en kille som sagt att han ska ha de nu. Så får se om han tar de först då