Hur många kvaddar har du varit med om?
Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
Hur många kvaddar har du varit med om?
Inspirerad av den omröstningen på hur gammal man e så tänkte jag starta en omröstning på hur många kvaddar ni har varit med om.. Alla fordon räknas och för att det ska räknas som en kvadd så får det inte ha gått långsammare än 100 och det ska bara ha blivit skrot av bilen.
vars är 0an?
bara för att man kör bmw turbo behöver man ju inte ha kvaddat nån bil 
MVH Micke

MVH Micke
Mikael Westerlund
070-5611667
bra.snyt@gmail.com
Fat people are harder to kidnap
BMW 318is E30 Ombyggt fordon M50 Turbo.
ET 10.44@217km/h
070-5611667
bra.snyt@gmail.com
Fat people are harder to kidnap
BMW 318is E30 Ombyggt fordon M50 Turbo.
ET 10.44@217km/h
han gillar att slicka försäkringsbolagen i röven åså tror han att han blir rik på kupen.sj har jag skrotat noll och kört bil i snart 7år och fult stor lastbil i 4år. så man kan juu undra var faan det slir då??ELLER 

Thomas Wester, wester_the_king@hotmail.com
Tyvärr gnäller VISSA PERSONER om min stavning sÅ URSÄKTA stavningen den är inte 100 den ligger på 70!!!
Tyvärr gnäller VISSA PERSONER om min stavning sÅ URSÄKTA stavningen den är inte 100 den ligger på 70!!!
Hehe.. bara kvaddat.. Dödat ett par bilar har man ju gjort
Själv har jag bara kört sjäv i två av kvadderna och en va på snöskoter.. Har väl haft en del otur.. eller satt mig i fel bilar..
Kan tala om att jag slickar ingen i röven och defenitivt inte försäkringsbolagen.. Sen om man blir tät eller inte de får tiden utvisa.. Jag har inte direkt plannerat någon kvadd men jag är en kille som tar tillvara på tillfällen och gör det bästa av dom..
MVH//Tommy

Själv har jag bara kört sjäv i två av kvadderna och en va på snöskoter.. Har väl haft en del otur.. eller satt mig i fel bilar..

Kan tala om att jag slickar ingen i röven och defenitivt inte försäkringsbolagen.. Sen om man blir tät eller inte de får tiden utvisa.. Jag har inte direkt plannerat någon kvadd men jag är en kille som tar tillvara på tillfällen och gör det bästa av dom..
MVH//Tommy
skrotat en bmw 328 95a. Körde lite drifting på landsväg. när jag skulle ner på påfarten till 110vägen så fixa jag inte riktigt returen och gled ner i diket och slog runt, inget kul ska tilläggas. I somras körde jag med hunden lös i en renault kabbe. Tittar ner snabbt sen upp och ser att jag e påväg av vägen. drar i ratten och de e ju så klart grus och bil fan överstyr över på andra sidan vägen och ner i diket och slår runt, de var ej kul. tygkabbe är inte så starkt kan jag garantera er hehe..
Tokskrotade fronten/framvagnen på en volvo 360 när jag var ute och hängde, 50 blås och tvärstopp i ett dike 
Sen körde jag av tråget på en sierra, skitbilar !

Sen körde jag av tråget på en sierra, skitbilar !
MVH Oliver Turbo Turtle
Gott mos eller hur var det
BMW m5 f10
https://www.garaget.org/?car=425750" onclick="window.open(this.href);return false;
Gott mos eller hur var det
BMW m5 f10
https://www.garaget.org/?car=425750" onclick="window.open(this.href);return false;
lolsalle wrote:Ja det verkar vara skitbra tillfälle du tar till vara på....MrXSweden wrote:Jag har inte direkt plannerat någon kvadd men jag är en kille som tar tillvara på tillfällen och gör det bästa av dom..
MVH//Tommy

Thomas Wester, wester_the_king@hotmail.com
- P.Herrdahl
-
Jag har bara kraschat en bil och det var min toyota starlet som bakaxeln skar på och slog tvärstopp. Gick ner i diket år rullade runt å hamnade på taket. Eftersom det "bara" gick i ca 80-90 km/h så räknas ju inte det så jag saknar också 0:an i omröstningen.
Jag blir lite nyfiken på de 8 personer som har skrotat 6 eller fler bilar. Lever ni och är någon intresserad av att tala om hur man misslycka så kraftigt?
Jag blir lite nyfiken på de 8 personer som har skrotat 6 eller fler bilar. Lever ni och är någon intresserad av att tala om hur man misslycka så kraftigt?