Garage 58 - E30 TURBO - 9.86- 225km/h - end of the story
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
- Micke johansson
- Micke johansson
Ja det är skit jobbigt när folk bara säljer så jobbigt kan det ju inte vara att skicka ett pm och säga om du inte ksa ha detta så säljer jag det .
för att kolla.
antar att han inte ides skicka det eller något så det var enklare.
mer tydlig än va jag va går inte att vara nu när jag läste i genonm mina pm jag skickat.
för att kolla.
antar att han inte ides skicka det eller något så det var enklare.
mer tydlig än va jag va går inte att vara nu när jag läste i genonm mina pm jag skickat.
- Micke johansson
Jag ska beställa härifrån. http://www.wennstromracing.se
Såhär löd deras mail efter mina frågor om hur passformen samt priset vart.
Hej Mathias
Det stämmer att vi haft de skärmarna till det priset, men vi har fått "kraftiga" prishöjningar från vår leverantör, så det nya priset är 735:-/st
Vi säljer bara plåt från de 2 största tillverkarna så passformen brukar alltid vara riktig
Vi säljer en hel del till karosseriverkstäderna också, och de brukart berömma passformen
Mvh Janne
Wennström racing
mvh Mathias
Såhär löd deras mail efter mina frågor om hur passformen samt priset vart.
Hej Mathias
Det stämmer att vi haft de skärmarna till det priset, men vi har fått "kraftiga" prishöjningar från vår leverantör, så det nya priset är 735:-/st
Vi säljer bara plåt från de 2 största tillverkarna så passformen brukar alltid vara riktig
Vi säljer en hel del till karosseriverkstäderna också, och de brukart berömma passformen
Mvh Janne
Wennström racing
mvh Mathias
- Tingsdalsracer
ursäkta nu lite men angående billyftar så finns det inte en kille i umeå som säljer dom ganska billigt nya då alltså jag tänkte nämligen hämta en av honom men jag minns inte vilken sidan han sålde dom på så jag tänkte om du eller peppe visste nått om honom? fronten ser bra ut nu grabben. mvh
Thomas Wester, wester_the_king@hotmail.com
Tyvärr gnäller VISSA PERSONER om min stavning sÅ URSÄKTA stavningen den är inte 100 den ligger på 70!!!
Tyvärr gnäller VISSA PERSONER om min stavning sÅ URSÄKTA stavningen den är inte 100 den ligger på 70!!!
- Micke johansson
- SebastianV
- Mattias Sandgren