Söker e30 M-tech2 delar även fast de e typ omöjligt...
Moderators: Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Snekast
-
Söker e30 M-tech2 delar även fast de e typ omöjligt...
Allt som behövs veta står i rubriken hör av er om ni har nått liggandes gärna eventuellt pris också!
Söker, front,sidopaneler,bakspoiler och vinge eller om nån sitter på m3 Breddningarna
God jul
Mvh Tommy
Söker, front,sidopaneler,bakspoiler och vinge eller om nån sitter på m3 Breddningarna
God jul
Mvh Tommy
- Micke johansson
- Nemesis_turbo
kolla under nya delar - m technicbalobas wrote:Michél wrote:Killar...
Säg inte att ni missat sidopanelerna som Koed har? Även kjolarna finns.
länka gärna för jag hittar dem inte på deras sida om du inte menar bland begagnade delar/övrigt?
bmw 530d -10
BMW 320 -89
pierre rosenholtz
Backsippevägen 1
59732 Åtvidaberg
0762949524
BMW 320 -89
pierre rosenholtz
Backsippevägen 1
59732 Åtvidaberg
0762949524
hartge wrote:kolla under nya delar - m technicbalobas wrote:Michél wrote:Killar...
Säg inte att ni missat sidopanelerna som Koed har? Även kjolarna finns.
länka gärna för jag hittar dem inte på deras sida om du inte menar bland begagnade delar/övrigt?
ahaha va lätt! kom bara in på nån 5-sidig variant innan! men där har vi det ju! nu kan alla skaffa komplett m-tech2! mitt ligger iof redan nyhemkommet från lackfirman och väntar... saknar bara nån enstaka plugg och borrschablon!
-
m-tech
Fan va billigt 15500:- utan frakt för hela skiten
Re: m-tech
Tommy Pettersson wrote:Fan va billigt 15500:- utan frakt för hela skiten
bara sidokittet kostar 9k på bmw
rekommenderar att de köps på koed men resten går ju att skramla ihop.. bara att börja samla på lösa front/bakdelarna kolla säljes mycket och ofta de dyker upp med jämna mellanrum
- Strandholm
Amplify wrote:ser ut som plast men någon som beställt och fått hem och sett att det är plast + kvalitet?
kvaliten är glasfiber och sådär.. fick putsa till den ganska ordentligt och sprutspackla innan den gick att lämna iväg på lack.. nämnas är att den kommer från schmiedmann och jag hade oturen att få den transportskadad och med felvända fästen på baksidan (muttern till stötfångarfästet sitter fastsvetsad på nedre hålet i "u-blecket")
lite bättre bild (trots mobilkamera) såg ut såhär när den kom iaf! blir inte mycket kvar av den om man skulle råka bumpa mot lite.. så jag skulle satsa på att köpa sidorna och söka orginal beggat i fronten o aktern..
provlackat och provmonterad blinkers
hemkommet från lackfirman..
borde inte muttern sitta upptill?