Tja!
Som rubriken löd söker ja en 320 -325 e30 84-89 2dr Gärna svart eller vit så lite rost som möjligt inga problem me bulor och lack. Motor och drivlina behövs inte så behåll de gärna för att dra ned priset så mkt som möjligt Hör av er eller länka mej om ni kanske hittar nått som kan för mej verkas intressant! Men tveka inte att höra av er ändå om något förutom en massa rost inte överäns stämmer me annonsen.
Tack på förhand //Tommy
Söker en 320 -325 e30 84-89 kaross!
Moderators: Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Snekast
-
Jag har en en mörkgrå 4 dörrars 320i -85 med motor och låda och bakvagn som jag ska plocka av för att just sälja iväg karossen. har inte undersökt hur det ser ut under mattan än men om man tittar underifrån så ser själva plåten mycket bra ut. Inte mycket rost alls, i bagaget finns det lite grann dock.
Om det går som planerat så är den till salu redan nu i helgen!
-
Aa synd att de va en 4dr annars hade de kunnat varit intresserande.. ska ju nämligen ha bur osv då¨ser de bara löjligt ut enligt mej Men tack iaf!Viper89 wrote:Jag har en en mörkgrå 4 dörrars 320i -85 med motor och låda och bakvagn som jag ska plocka av för att just sälja iväg karossen. har inte undersökt hur det ser ut under mattan än men om man tittar underifrån så ser själva plåten mycket bra ut. Inte mycket rost alls, i bagaget finns det lite grann dock.
Mvh
-
- silverryggen
-
e30
Hej allihopa! tack för svaren men har troligen hitta en nu! Men hör av mer om de skulle bli ändrade planer, Tack!
Mvh Tommy
Mvh Tommy