Om någon har en läkarm liggandes med fräsha kulleder så skicka ett PM. Jag vägrar betala drygt 2000kr för ny länkarm med bussning
Betalar efter skick.
Till en 320 E30 -89.
mvh Mathias
Länkarm köpes direkt!
Moderators: Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Snekast
Du pressar ur de gamla lederna med en press och trycker i nya leder i omvänd procedur Inte särskilt svårt.
Jag kopplade inte riktigt om du hade kapat sönder din gamla länkarm. Om så är fallet så har jag nog en liggande som du kan få mot avhämtning.
Jag kopplade inte riktigt om du hade kapat sönder din gamla länkarm. Om så är fallet så har jag nog en liggande som du kan få mot avhämtning.
/Anders
E30 EVO 335
E30 EVO 335
biltema har leder kostar 99kr st, bytt till sånna på alla mina e30s jag haft inget fel på dom, det är så lowtech att inte ens biltema kan misslyckas..
pressa ur med en hydralpress sen pressar du i med en hydralpress, sitter som fan men har du fått i första så vet du hur man gör sen, enda du ska tänka på är att pressa skiten rakt..
pressa ur med en hydralpress sen pressar du i med en hydralpress, sitter som fan men har du fått i första så vet du hur man gör sen, enda du ska tänka på är att pressa skiten rakt..