Svintoleffe wrote:Svetsa en axel är net att rekomendera om man sak köra på strippen, för dom komemr säkert o bli mycket mycket hårdare på just att kolla såna saker.
david__ wrote:svets diff är inte till för att köra på bana med.. men funkar fint för lek på vintern
Nej på bana funkar de inte bra vill ju understyra. men däremot på vintern funkar de bara bra om man kopplar innan kurvorna annars styr de ju inte alls.
Så funkar bra till ratt-lås race och drifting. Som sagt man vet att de spekar på 2 hjul.
Ja som du säger ripper de är ju mycke billigare att köpa en riktig diff om man har en fin bil. Men en annan som bara budget trimmar lägger ju verkligen inte pengar på det. jag är glad att de spekar på 2
Det är ju bra att dte uppmärksammandes att man inet fick svetsa diffen synd bara att du skulle råka ut för allt, dte var synd på en sån fin bil o allt.
Det är ju bra att dte uppmärksammandes att man inet fick svetsa diffen synd bara att du skulle råka ut för allt, dte var synd på en sån fin bil o allt.
Ahhhh e30 finns ju i mängder, bara bygga bättre o värre nu=)
puttek wrote:hade tänkt ta och svetsa min 320 e30 diff men vet inte exakt var jag ska svetsa ? Nåra här har väl gjort det .. Lite suddig bild men iaf..