Jonas_Linder wrote:Fina skruvar/muttrar, värdelös hållfasthet och är dock inte värt pengarna enligt mitt tycke. Men du gör ett bra jobb med bilen Micke, Fortsätt så
jaja dom är helt värdelös det vet jag , tog drog från firman där jag jobbade i sommras så.
thx jonas hur gåre för dig ?
Okej, är det gratis så är det en helt annan sak GRATIS är bra!
VSG, jadu va å hämtade ut alla bussningar å leder iförrgår å så har jag hämtat ut den hydraliska handbromsen så det går sakta men säkert framåt
Jonas_Linder wrote:Okej, är det gratis så är det en helt annan sak GRATIS är bra! VSG, jadu va å hämtade ut alla bussningar å leder iförrgår å så har jag hämtat ut den hydraliska handbromsen så det går sakta men säkert framåt
Jaja härligt , jag tog ner bakvagnen i dag , ska elda ut bussningarna i veckan, är det powerflex du har köpt?
Härligt! Jo är ett helvete å få bort gamm bussningar, jag å peter pressade dock ur alla våra
Nja nya orginal, tror powerflex är överskattat. Diff bussningen har jag dock svarvat själv i delrin. Motorkuddar i alu.
Dom gillar det inte!
En hydraulisk kan ju tappa trycket vid konstant användning (parkering).
Sen så måste handbromsen vara avskild från den vanliga bromsen, så enda möjligheten är väl då om man har ett separat ok till det?
Går inte att besikta med hydraulisk handbroms vad jag har hört, pga att det man måste ha någon typ av broms om vanliga skulle balla ur, och då räknar dom med hydraulisk handbroms som vanlig eftersom den går på vätska.. så att få den låsbar är minsta problemet.. däremot kan du säkert ha kvar/sätta dit din wire-handbroms till besiktningen. Mvh
Nä precis, mer hydralisk handbroms åt folket
Vajrar är oftast ett helvete.
Vi hinner inte förbi idag tyvär, då Peter måste jobba över. Men imorn ska vi se om det finns tid.