Val av ny mobiltelefon?
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Val av ny mobiltelefon?
Val av ny mobiltelefon?
Har mest haft SE...så det kan jag nog inte byta bort ..
Jag har ngra krav...
KNAPPAR (ej touch)
"FICK" LAMPA
BRA KAMERA
MAX 3000KR
K800i känns klumpig ....inte sååå lätt o hitta ngt då.
Kanske får kliva över på NOKIA om d finns ngt intressant men inte ngt annat fabrikat.
Har mest haft SE...så det kan jag nog inte byta bort ..
Jag har ngra krav...
KNAPPAR (ej touch)
"FICK" LAMPA
BRA KAMERA
MAX 3000KR
K800i känns klumpig ....inte sååå lätt o hitta ngt då.
Kanske får kliva över på NOKIA om d finns ngt intressant men inte ngt annat fabrikat.
- Strandholm
w810, bästa telefonen i min mening simpel, lagom storlek. Enda nackdelarna e ju att kameran e rätt runkig och full med grus + att linskskyddet består av en sönderslagen plastbit numera. Iaf på min :p
Skulle kunna tänka mig en ny sådan igen dock, att den inte är den senaste gör ju bara priset mer fördelaktigt :]
Skulle kunna tänka mig en ny sådan igen dock, att den inte är den senaste gör ju bara priset mer fördelaktigt :]
jag är inte bara världsbäst, jag är även ödmjuk.
- Strandholm
Bäckis wrote:w810, är det den som svarta som kom efter w800? Hade den ett tag efter w800 isf och den var helt OK.
Precis.
endast 2mpixkamera e lite dåligt men men, ingen touchscreen! använder sig av SD minneskort, bluetooth, ska tydligen även funka i staterna (tri-band), Radio, Walkman(mp3spelargränssnitt) som kan användas utan att ha mobilen i telefonläge, jättebra på t.ex flygplan!, ficklampan är rätt duglig faktist, simpla menyer etc etc.
Bara funktionerna man behöver, inget extra skräp
Den mobilen med kameran ifrån K850i (5mpix) vore det ultimata för mig! har ingen större användning för en såndär slipsgubbetelefon som Bäckis använder ;) (iphone)
jag är inte bara världsbäst, jag är även ödmjuk.
Japp även jag har en w810, och det är den bästa telefon jag haft så här långt, minus är väl att det inte finns nå linsskydd, men annars en väldigt robust slit/slag tålig telefon som jag har tappat och haft mig med, men som fortfarande funkar skitbra. Jag använder den mycket som MP3 spelare när jag flyger till norge och batteri tiden är väl helt ok! funderar på att skaffa en till som jag kan ha det norska kontant-kortet i!
E30 318is Isbilen 12.44/181km best topspeed 181km såld!!
E30 320 Silvermissilen 10.36/239km best topspeed 241km såld!!
Rille 0046-706569535
E30 320 Silvermissilen 10.36/239km best topspeed 241km såld!!
Rille 0046-706569535
- Nisse Järnet
Hade k800 i hela 8 månader som jag var jättenöjd med, förutom joysticken.........
Att SE tillverkat telefoner under så många år, och inte kan få rätt på en joystick (ok om man inte kan de, men TA BORT DEN DÅ) e skandal.
IAf, jag köpte k850 och jäklar va nöjd jag är med den. Lite över din budget iof, men annars super.
Grym kamera, inte bara upplösning, man kan ställa ISO och massa annat
xenonblixt OCH LED-lampa
mkt bra mp3 funktion
mkt bra display
ingen joystick som kan strula (dock tre touchknappar som verkar funka bra)
bara ett tips!
Att SE tillverkat telefoner under så många år, och inte kan få rätt på en joystick (ok om man inte kan de, men TA BORT DEN DÅ) e skandal.
IAf, jag köpte k850 och jäklar va nöjd jag är med den. Lite över din budget iof, men annars super.
Grym kamera, inte bara upplösning, man kan ställa ISO och massa annat
xenonblixt OCH LED-lampa
mkt bra mp3 funktion
mkt bra display
ingen joystick som kan strula (dock tre touchknappar som verkar funka bra)
bara ett tips!
-
kör W810 även här.
Kan lugnt säga att det är den bästa telefonen jag haft
Kan lugnt säga att det är den bästa telefonen jag haft
------------------------------------
www.lyckselebildemontering.se
www.lyckselebildemontering.se