BMW e30 327 TIC
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
kan du fråga din vän vad han vill ha för trattarna om man skulle köpa 12st?vad är de för mått isåfall om han vill alltså??
Thomas Wester, wester_the_king@hotmail.com
Tyvärr gnäller VISSA PERSONER om min stavning sÅ URSÄKTA stavningen den är inte 100 den ligger på 70!!!
Tyvärr gnäller VISSA PERSONER om min stavning sÅ URSÄKTA stavningen den är inte 100 den ligger på 70!!!
- Bmwandreas
- Moderator
- Butchermardin
- Butchermardin
Butchermardin wrote:Bmwandreas wrote:Är det den lägenheten jag ska ha i sommar?
Har hört att det finns ganska mycket fina tjejer på sommaren i Båstad
Stämmer mycket bra Andreas! Båstad är synnerligen trevligt att vistas i på sommaren.
Bara en massa brats fjollor som springer runt där då, och gällande damerna så har man nog inte så mycket att hämta hos dem..!! Dock brukar dem bara va hårda på skalet, alla brudar gillar väl *** ?? När skalet e knäckt så e dem värre än normala brudar.. Haha, Ta med bilen andreas och pys lite för dem. Så kanske de rinner till, lr kör du i från brats killarnas porschar så e du nog högt på brudlistan sen
Nog om skitsnack
Mycket fin E30, hoppas du inte får mer utflippade vändningar.. Så du blir klar med spisen snart, runt sommaren.. Dock blir de fler bilder & godis till oss nu när du ska bygga "om"
"My Other Ride Is Your Mother"
[Volvo 745 -90] Schippet - Slit & släng
[Cheva Standard -35] Rat rod
[Volvo 745 -90] Schippet - Slit & släng
[Cheva Standard -35] Rat rod
Tack va bra fråga om han vill och hur mycket det kostar om han fixar dom åt mej?12st alltså.....
Thomas Wester, wester_the_king@hotmail.com
-
- Butchermardin
- Butchermardin
Det står inte helt och hållet still! Men det har varit mycket annat nu i januari t,ex fjällsemester (suparsemester) samt en hel del att göra med lägenheten!
Nu har jag inget val annat än att köra på hårt för den SKA ihop lagom tills sesongen börjar! Håller för stunden på att ta fram ett "kit" för att på tillförlitligt och seriöst vis kunna viktjustera vevstakar, storända och lillända var för sig! Blockat skall lämnas på bearbetning så fort jag fått borrat hål till oljekylning för kolvarna samt några andra smågrejjer!
Under tiden skall min gamla skrotmotor tillbaka i bilen så jag kan bygga färdigt insug och tryckrör! Så de kommande veckorna kan ni räkna med lite uppdateringar!
Nu har jag inget val annat än att köra på hårt för den SKA ihop lagom tills sesongen börjar! Håller för stunden på att ta fram ett "kit" för att på tillförlitligt och seriöst vis kunna viktjustera vevstakar, storända och lillända var för sig! Blockat skall lämnas på bearbetning så fort jag fått borrat hål till oljekylning för kolvarna samt några andra smågrejjer!
Under tiden skall min gamla skrotmotor tillbaka i bilen så jag kan bygga färdigt insug och tryckrör! Så de kommande veckorna kan ni räkna med lite uppdateringar!
Mvh Martin Söderlind
- Butchermardin
- tobbe tlrecond
- Butchermardin
Jodå! Just nu mycket sakta, Men det gåt trots allt framåt! Mitt nya block är blästrat och under helgen skall det svetsas oljeretur!
Den nya hållaren till huvudbromscylindern är i princip klar, skall bara slipas till lite för det estetiskt skall bli tillfredställande!
Fick hem en ny ganska elak specialkam utav Bäckis tidigare i veckan som garanterat kommer passa min nya smidda samt högvarvigare motor bättre än den relativt snälla jag tidigare hade!
Imorgon skall jag åka till 02-Depån och hämta nya grova justerbara krängningshämmare! Används utav många inom banracing med mycket gott betyg! Mäter 22mm Fram och 20mm Bak!
Har för tillfället inte möjlighet att fota, men förhoppningsvis någon gång nästa vecka skall det komma lite bildupdate!
Den nya hållaren till huvudbromscylindern är i princip klar, skall bara slipas till lite för det estetiskt skall bli tillfredställande!
Fick hem en ny ganska elak specialkam utav Bäckis tidigare i veckan som garanterat kommer passa min nya smidda samt högvarvigare motor bättre än den relativt snälla jag tidigare hade!
Imorgon skall jag åka till 02-Depån och hämta nya grova justerbara krängningshämmare! Används utav många inom banracing med mycket gott betyg! Mäter 22mm Fram och 20mm Bak!
Har för tillfället inte möjlighet att fota, men förhoppningsvis någon gång nästa vecka skall det komma lite bildupdate!
Mvh Martin Söderlind
- Strandholm