Garage 58 - E30 TURBO - 9.86- 225km/h - end of the story
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
- Micke johansson
- Micke johansson
- Micke johansson
Går seegt i garaget eftersom inget går som jag tänkt Skulle köpa en diff men han orkade inte kolla om jag nu skulle ha den eftersom han inte kollat sina pm. Det va sagt så men men om ni har en m3 e30 lamell tillsalu så kan ni ju hojta
Har iaf fått delarna som bäckis skickade så det går att börja bygga motor. lekte lite med kameran en tråkig dag
Ett par rörböjjar. så det blir något grenrör någon gång. dock så skulle det inte vara bara korta böjjar blev ett fel där också
En sugen V.E.M.S härva.
Något som är bra är att turbon är på väg till mig så jag får börja med röret.
HX50 - 22# avgashus.
Har iaf fått delarna som bäckis skickade så det går att börja bygga motor. lekte lite med kameran en tråkig dag
Ett par rörböjjar. så det blir något grenrör någon gång. dock så skulle det inte vara bara korta böjjar blev ett fel där också
En sugen V.E.M.S härva.
Något som är bra är att turbon är på väg till mig så jag får börja med röret.
HX50 - 22# avgashus.
Vad fick du betala för turbon?
Kille ville jue ha runt 5lakan per turbo:S hehe
Kille ville jue ha runt 5lakan per turbo:S hehe
MVH Oliver Turbo Turtle
Gott mos eller hur var det
BMW m5 f10
https://www.garaget.org/?car=425750" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW m5 f10
https://www.garaget.org/?car=425750" onclick="window.open(this.href);return false;
- Micke johansson
- Micke johansson
I fredags hämtade jag ut kopplingen . 618 med 4pucks sinter så veven ska på balansering nu kan ju säga att ja nästan är ute och köra e30
sitter och lirar på denna . logitech g25 mycket bra ratt med växel spak och koppling sjukt bra.
Grymt skönt spel . race 07
Som att köra bil
Ska ni köpa något i vinter pojkar köp G25an och spelet ni lär inte bli besviken mvh. ska spela lite
sitter och lirar på denna . logitech g25 mycket bra ratt med växel spak och koppling sjukt bra.
Grymt skönt spel . race 07
Som att köra bil
Ska ni köpa något i vinter pojkar köp G25an och spelet ni lär inte bli besviken mvh. ska spela lite
5000 tycker jag är lite i överkant, men visst!
Hur går de annars då?
Hur går de annars då?
MVH Oliver Turbo Turtle
BMW m5 f10
BMW m5 f10
- Micke johansson
Jaja du syftar på turbon, jag prutade till 4 tycker det blev ett bra pris det fick jag för hx40in ja sålde så . du det går väll seegt just nu garaget är fullt så kan inte göra nått på karossen men nästa vecka lär det bli ledigt sen är det ju veven som måste balanseras gör att bygga bottendelen men det är på väg
- Micke johansson
Jag tycker inte att race 07 har så bra känsla, känns inte realistiskt...
Men jag har bara spelat med en gammal ratt nu, har lagt en beställning på en G25.
Men ett spel jag kan rekommendera för dom som föredrar realistiska spel framför allt lull-lull är live for speed. www.liveforspeed.net
Lycka till med bygget föresten!
Men jag har bara spelat med en gammal ratt nu, har lagt en beställning på en G25.
Men ett spel jag kan rekommendera för dom som föredrar realistiska spel framför allt lull-lull är live for speed. www.liveforspeed.net
Lycka till med bygget föresten!
Lars Lengstrand
- Micke johansson
(Clew)Tjenare jag har liveforspeed också tog tid innan jag fick någon ordning på bilen , men det är roligt Brukar vara inne på swedish drifters ps Du lär inte bli besviken ratten är så grym
(Wuffee)Jo jag sitter och letar spel nu . ska prova richard burns då
Need For Speed: ProStreet och Project Gotham Racing 4 ska jag dra hem någon som lirat dom?
(kopi)Jo jag ska försöka få någon fart nu
okej har du lirat online då eller ? har också lirat hela lovet blivit helt fast vid detta:)
(Wuffee)Jo jag sitter och letar spel nu . ska prova richard burns då
Need For Speed: ProStreet och Project Gotham Racing 4 ska jag dra hem någon som lirat dom?
(kopi)Jo jag ska försöka få någon fart nu
okej har du lirat online då eller ? har också lirat hela lovet blivit helt fast vid detta:)
-
- Micke johansson
Hemsö danne wrote:tjena! snyggt bygge,du kommer nog å åka omkring i en 1000hk släde innan du är 20 om du ska fortsätta såhär grabben
Vart har du köpt dom blå eloxerade muttrar/skruvarna?
Roligt att du gillar bygget , det är nog möjligt det .
skruvarna är stylingskruvar till moppe finns på dom flästa moppesidor
www.scootech.nu Har kanske hittar i din lokala moped butik.