Crossar
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
- Strandholm
Crossar
Hur många här är det som busåker cross om sommrarna?
Jag kör bara med min för å leka med i skogen och på vägarna och reta upp folk och poliski
Någon som vet om något bra forum? Hittar tamefan inget
Vad för motorolja rekomenderas på modeller med gemensam växellåda/motor? Tror fan jag stoppat i för trögflytande...
Jag kör bara med min för å leka med i skogen och på vägarna och reta upp folk och poliski
Någon som vet om något bra forum? Hittar tamefan inget
Vad för motorolja rekomenderas på modeller med gemensam växellåda/motor? Tror fan jag stoppat i för trögflytande...
jag är inte bara världsbäst, jag är även ödmjuk.
- Strandholm
www.ugrpite.com fins det filmer och lite annat
tror du har missuppfattat hojåkningen peppe man kör tills man krashar ordentiligt och är så risig att man inte kan köra hoj längre, sen pallar man sej till garaget å jobbar där i långsamt tempo eller så ere ja som har fel hehepeppe wrote:Jag kör inte själv, då jag är rädd om mina ben och armar. Ville inte mista dom under sommaren då jag höll på med BMW'n
kladda inte i tråden om du inte är intresserad av att handla
Fear This jag tror att det är du som gör fel. Eller du kanske har all tid i världen på dig att skruva?
- Jag körde faktiskt mycket cross då jag var mindre, och 4-hjulingare. Hade ekonomin varit min kompis och sagt att jag hade råd med en Cross hade jag givetvis också gasat i sommras
Här är några bilder på kompisarna.
- Jag körde faktiskt mycket cross då jag var mindre, och 4-hjulingare. Hade ekonomin varit min kompis och sagt att jag hade råd med en Cross hade jag givetvis också gasat i sommras
Här är några bilder på kompisarna.
- Strandholm
har kört i 12år, sålde dock rm 250-03´n i sommrast pga bilen(alfa!) är i behov av turbo konvertering
min sida: www.luckyfmx.com
bra forum: www.enduromx.com
Amerikan fmx forum: www.freestylefmx.com
min sida: www.luckyfmx.com
bra forum: www.enduromx.com
Amerikan fmx forum: www.freestylefmx.com
Nicklas Florén
Nissan Navara 3,0-13
Porsche 997 Carrera RS-08
Chevrolet Camaro Z06-67
Alfa Romeo 1750 Gtv -70
Nissan Navara 3,0-13