Robert1- det blå skåpet
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
- Nicke Blom
jonas
jag hann med ölen också =)
sen att göra början på runner'n i samma stycke blir hyfsat oekonomiskt,jag har redan en lösning på problemet med att det e tajt.
annars får man väl ge fan i att lägga ett kilo tillsats just vid spridaren å istället smälta ihop materialet just under spridaren.
eller helt enkelt öka vinkeln på spridaren lite.
denna modell va en trial by error.
sen att göra början på runner'n i samma stycke blir hyfsat oekonomiskt,jag har redan en lösning på problemet med att det e tajt.
annars får man väl ge fan i att lägga ett kilo tillsats just vid spridaren å istället smälta ihop materialet just under spridaren.
support your local Riga dirt-hogs MC
passat TDI 2008
Audi A6 2009
passat TDI 2008
Audi A6 2009
Überseriöst med fräsningen. Har du räknat på spridarvinklarna när du vart så seriös i övrigt?
/Anders
E30 EVO 335
E30 EVO 335
anders
det är audis uträknade spridarvinklar, sen om dom e optimala eller inte överlåter jag till experterna.
hade ingen topp att kontrollera på eftersom robban tyckte det var viktigare att sitta i horndal å hinka bira medans jag fick slita ideelt.
det är audis uträknade spridarvinklar, sen om dom e optimala eller inte överlåter jag till experterna.
hade ingen topp att kontrollera på eftersom robban tyckte det var viktigare att sitta i horndal å hinka bira medans jag fick slita ideelt.
support your local Riga dirt-hogs MC
passat TDI 2008
Audi A6 2009
passat TDI 2008
Audi A6 2009
Magnaten wrote:jonas
Hehe.oekonomiskt? Det är det väll redan egentligen?
Så de är bara å köra på de 5mm "runner" extra kostar väll bara ett par hudra spänn extra. Ska man vara ekonomisk kör man med kapat original. allt annat e oekonimiskt
Appropå maskin tillgång så önskar ja att ja hade egen firma ist, fast med våra maskiner vi har på jobbet Men vemfan har råd att punga ut tex 3,5mille för en mätmaskin privat