M5 fälgar
Moderators: Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Snekast
M5 fälgar
Har fyra M5 E34 fälgar 17" med dåliga däck.
Är i behov av pengar så ge mig ett bud.
Eller så köper nån hela bilen av mig, de är en 520i med skinnklädsel, motorn är väll inte så mycke att hänga i gran men den går i alla fall.
Ge mig ett bud är i behov av pengar snabbt.
Kan fixa bilder imorn
MVH
Eller så köper nån hela bilen av mig, de är en 520i med skinnklädsel, motorn är väll inte så mycke att hänga i gran men den går i alla fall.
Kan fixa bilder imorn
MVH
Man få va som man ä, när man inte vart som man skulle!
Re: M5 fälgar
bmwpatrik wrote:Har fyra M5 E34 fälgar 17" med dåliga däck.
Kan fixa bilder imorn
MVH
Jag vill ha fälgarna, Kan hämta dom till helgen!
Upp med bild!!!
Persson- wrote:men jaha. mjaa. vad ska du ha för bilen också då? om den är bes, iaf i vinter.
om däcken är dåliga ger jag inte mycket för fälgarna. men föreslå ett pris... bor nära sandviken så ganska nära.
Bilen är inte besiktad elelr skattad, 3000 för bilen utan fälgarna är väll inte överdrivet.
Fälgarna vet jag inte riktigt, men vill nog ha 2000:- i alla fall.
MVH
bmwpatrik:
Är intresserad av att kolla på fälgarna. Vet inte om du skickat PM till mig? Verkar vara fördröjning av PM. Vet att det tog lång tid innan mina PM gick iväg till dig. Du kan ju maila mig ditt telefonnummer så kan jag ringa upp. Du har ju min adress (som du skickade bilderna till).
//Schnitzer
Är intresserad av att kolla på fälgarna. Vet inte om du skickat PM till mig? Verkar vara fördröjning av PM. Vet att det tog lång tid innan mina PM gick iväg till dig. Du kan ju maila mig ditt telefonnummer så kan jag ringa upp. Du har ju min adress (som du skickade bilderna till).
//Schnitzer
-
lindberg88 wrote:Hej!
Har du kvar bilen??
Hur är det med rost? Om det är genomrostat så isåfall vart?
Går bilen att köra?
mvh
Bilen är kvar än så länge.
Rost finns men om de är genomrostat nånstans vet jag faktiskt inte, men förmodligen är de de.
Japp bilen går att köra om man har ett friskt batteri.
Följer med fina vinterdäck på alufälg.
Kom igen nån å köp den nu, bara skinnsätena lär ju vara värda en slant.
MVH