huvlås mekanism e30
Moderators: Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Snekast
huvlås mekanism e30
nån som har en skrotbil med huvlåsmekanism till e30 man kan få plocka gratis eller väldigt billigt i stockholmstrakten? e mer eller mindre black nu och får abstinens när man inte kan göra nåt
kladda inte i tråden om du inte är intresserad av att handla
Re: huvlås mekanism e30
Om det är i framkant kan du ta mitt, du har väl någon bekant här i stan? träffade iallafall en kille på en fest som snackade om att han hjälpt dig med bilen, finns med på någon av bilderna i din tråd. så då skulle han kunna ta det och lämna till dig. kommer ihåg att han körde lastbil eller nått sånt
Mvh
Mvh
Re: huvlås mekanism e30
M_power86 wrote:Om det är i framkant kan du ta mitt, du har väl någon bekant här i stan? träffade iallafall en kille på en fest som snackade om att han hjälpt dig med bilen, finns med på någon av bilderna i din tråd. så då skulle han kunna ta det och lämna till dig. kommer ihåg att han körde lastbil eller nått sånt
Mvh
hehe undra om de inte va li´l kim som var iväg till eskilstuna på fest känner bara tjejer i eskilstuna förutom puttmar men han kör nog inte lastbil
tror dock de har löst sej, aleex hörde av sej igår och hade huvfästet så ja ska till hans garage & hämta det idag & sen ska de smidas
men jag återkommer om de skiter sej, stort tack endå boys!
mvh
kladda inte i tråden om du inte är intresserad av att handla