Jag åkte på en flygande i lördags i västerås...lyfte på alla andras huvar men min kolla dem lite och fråga intresserade om ja byggt den och lät mig sen bara åka vidare..polarn och ja garvade ihjäl oss och sa att ja nu har en godkänd turbobmw
bmw_fredde wrote:Bara trafikpolisen får öppna huven! inte "vanliga" poliser! jag fick ombesiktning på min en gång efter flygande besiktning..
Nu flummar jag lite, för jag är inte säker på min sak. Men är det inte t.o.m så att det måste vara en bilinspektör, eller trafikinspektör kanske de kallas?
bmw_fredde wrote:Bara trafikpolisen får öppna huven! inte "vanliga" poliser! jag fick ombesiktning på min en gång efter flygande besiktning..
Nu flummar jag lite, för jag är inte säker på min sak. Men är det inte t.o.m så att det måste vara en bilinspektör, eller trafikinspektör kanske de kallas?
ja eller snäppet upp från p-lisa.
ursäkta får man kalla konstapeln för gris?
-nej det får man inte
får man kalla en gris för konstapeln då?
-hmm ja det är väl ok...
ok hej då konstapeln:)
Jag blev stoppad idag för fortkörning och när dom började kolla på bilen började dom fråga varför det var 4 ändrör, varför den lät så mycket, om den var trimmad etc. Slutade med dom ville jag skulle öppna huven, fick sån jävla puls å trodde det var kört, men kom ett larm precis så dom lät mig åka. Tur i oturen!
jag åkte på en flygande för en massa år sen med en volvo 240gl. och ja, ja hade en sån holk på den tiden hade stoppat i en turbo motor med lite annat småfix på, allt gick skitbra när polisen besiktade den ända tills nästa snut fick syn på den å kom å skrek: den där ska inte ha turbo summa summarum: jag fick åka en månad till med bilen sen var det körförbud och föreläggande för regbesiktning..
kladda inte i tråden om du inte är intresserad av att handla
lånar tråden lite, nu när vi ändå är inne på förläggande om regbesiktning. måste man göra en eller räcker det att plocka bort grejjerna å göra en vanlig kontrollbesiktning?