Nää fyfan vad grymt
Och jag som tyckte att det var fränt att jag hittade en E30 touring som stod inparkerad mitt bland bråte(som jag ska försöka lägga händerna på), men nu är ju det som en fis i rymden mot ditt fynd!
Vet också en wv buss står i en skog, med växellådan kvar.
Vette fan hur länge den måste stått där iom att träden runt om och sträckan in i skogen gör saken totalt omöjlig att få dit idag!
Står "Kronans kemtvätt" På sidan, färgen är ljusgrön turkos med vit tex.
Sätena osv är det bara fjädrar kvar av. ratten intakt. Lyktorna är borta dock finns bakljusena kvar. Men tråkigt på samma gång att säga vart den finns iom att den på nått sätt hör hemma där i skicket den är i.
E30 325 Eftermonterat M-tech II
E30 M3
E39 525 touring
e30Tompa wrote:Vet också en wv buss står i en skog, med växellådan kvar.
Vette fan hur länge den måste stått där iom att träden runt om och sträckan in i skogen gör saken totalt omöjlig att få dit idag!
Står "Kronans kemtvätt" På sidan, färgen är ljusgrön turkos med vit tex.
Sätena osv är det bara fjädrar kvar av. ratten intakt. Lyktorna är borta dock finns bakljusena kvar. Men tråkigt på samma gång att säga vart den finns iom att den på nått sätt hör hemma där i skicket den är i.
Precis nästan synd att dra upp en sån. Står en split buss halvt ner i marken i en skog precis utanför eslöv. Kommer inte ihåg exakt då jag var hos en kompis och yra runt med crossarna. Skall dock finnas bilder på den och alla andra "bilar" som var där. Är väl bara å googla typ natur+vrak+eslöv eller nåt.
Franke: kan jag tänka mig att du blev Har tyvärr förlorat lite kontakten med killen som hade dom när min far bytte jobb. Han hade även några mopedor osv.